Agility pre všetkých IV.

30.10.2011 07:00

neoficiálne agility preteky, KK Anička Košice

 

V nedeľu ráno sme sa najskôr odprezentovali okolo 7:30, Nelu som uskladnila do prepravky a postupne sa začal stavať prvý parkúrik pre šteniatka zo skočiek a tunelov... Po nich sme nasledovali my ako začiatočníci, s Nelou sme behali v poradí piaty, a nakoniec nasledovali pretekári... Všetci sme si ako obvykle odbehli 2 behy...

Prvý beh nám vyšiel úplne super, dokonca sme mali aj slušný čas, niečo cez 20s, bez trestných bodov a umiestnili sme sa na 6-tom mieste, v tomto behu boli bezchybní takmer všetci :-)

Druhý beh som však trochu pokazila, keď som sa nejakým spôsobom zrazu sekla, hoci som mala perfektne obhliadnutý parkúr (stále tomu nechápem) no o to prekvapivejšie bolo, že sme sa umiestnili v tomto behu ako 3-tí (hoci som výsledky pozerala od spodu hore :D)

Priemerne som to rátala na nejaké 5., poprípade 4. miesto... Neskutočne som zostala prekvapená a šokovaná, keď som svoje meno uvidela na 3. mieste, súčet behov som si musela viac krát pozrieť a overiť či ich čítam dobre :D

Takto krásne sme sa umiestnili vďaka Neliným čistým behom, pretože zvyšok za nami nazbieral trestné body za chyby či odmietnutia na parkúre... Zasa raz sa nám oplatilo behať síce pomalšie, ale zato presne a čisto :-)

 

Video: www.youtube.com/user/nela2904#p/u/0/FtD1JFznAEs