Cvičenie na fit loptách, výlet na Malú Fatru a ukážky v MŠ

Cvičenie na fit loptách - 25. 04. 2012

Malá Fatra - 27., 28., 29. 04. 2012

Materská škola Čachtice - 02. 05. 2012

Po dvoch mesiacoch sme si opäť raz vyskúšali fit lopty. Tentokrát bola s nimi Nelča hneď kamarátka a dá sa povedať, že jej nič problém nerobilo, na klasickej guľatej lopte sme precvičovali základnú poslušnosť, na "arašíde" otočky, precvičovanie svalov krku, trpazlíka, podávanie labiek atď a nakoniec sme si vyskúšali aj target na mini "čočkách", vzduchovom vankúši a plochom pohyblivom kruhovom čude, ktore absolútne neviem ako sa nazýva :D MiniSeminár trval vyše 2 hodín, počas ktorých sme si užili veľmi veľa zábavy a psíkovia chutných pamlskov :-)

Dlho plánovaný výlet na našu milovanú Malú Fatru spojený s Nelčinými narodeninami nám všetkým vyšiel presne v ten istý víkend... V piatok poobede sme sa pobalili a vyrazili do Terchovej - Štefanovej, kde sme ešte dlhú chvíľu dumali nad ubytovaním a miestom, kde si rozložiť stan a odparkovať auto. Nakoniec nás odporučili na viac ako skvelý pozemok, dokonca s toaletou a pitnou vodou. Keďže sa medzitým zotmelo, založil sa ohník a večer sme strávili opekaním a sedením pri ohníku :-)) na druhý deň ráno po raňajkách sme si zbalili veci na trasu a vyrazili ku Chate na grúni, smerom cez Vrátnu hore na Chatu pod Chlebom. Keďže vo vyšších polohách bolo ešte pomerne dosť snehu, nejako sme stratili značku po serpentínach a riadne si nadišli k hornej stanici lanovky obkľukou. Veľmi ťažko sa šlapalo po snehu, každý jeden krok sa šmýkal späť, čo bolo veľmi unavujúce ale nakoniec sme dorazili na našu prvú zastávku - Chatu pod Chlebom, kde sme sa občerstvili a rozhodovali sa, ktorou trasou pokračovať ďalej. Nakoniec sme sa rozhodli pre nádhernú hrebeňovku Chleb - Poludňový Grúň - Stoh - Medziholie a aj vďaka počasiu, snehu a slniečku sme si užili prenádherné výhľady... Najviac sme sa zapotili hore na Stoh, kde sme sa opäť kĺzali a padali do snehu, namiesto šľapania priamo hore... pri smerovníku sme si dali predposlednú prestávočku na odpočinok po trošku namáhavejšom výstupe a pokračovali ďalej, tentokrát sme sa kĺzali tým správnym smerom, dolu alebo mierne dolu, čo spolu s ťahom psov bolo veľmi zaujímavé... na rázcestníku Medziholie sme sa pokochali pohľadom na Rozsutce a vydali sa na posledný úsek trasy, cez Šlahorku do Štefanovej... Okolo 20-tej sme sa vrátili k stanu a neskôr sa išli najesť do blízkeho penziónu spolu so psíkmi... na druhý deň sme si pospali o máličko dlhšie, keďže nás čakala iba návšteva Jánošíkových dier... hafani aj my sme si užili vodopády, rebríky, mostíky, chladenú kofolu v Bielom Potoku... Pobalili sa na cestu a vyrazili ešte do Terchovej na Lanovú dráhu a večer po 19-tej sme sa síce smutní, ale zato plní krásnych zážitkov vrátili domov....

Po dlhšom časovom odstupe sme sa zasa raz vybrali za deťmi. Tentokrát za škôlkarmi do materskej školy v Čachticiach, kde sme ako už býva zvykom, predstavili našich psíkov, ukázali ukážky záchranárčiny a trickdoggingu, po ktorých si deti mohli so psíkmi vyskúšať rôzne triky... Deti si psíkov hladkali, vodili na vodítkach, skrývali sa do úkrytov ako figuranti, hádzali im aporty, dokonca aj obiehali s Nelou okolo stromov :-)) keďže bolo veľmi teplo a psíci sa vonku rýchlo unavili a vysilili, už po hodinke sme sa s deťmi museli rozlúčiť...