Dogtrekking Malou Fatrou

29.10.2011 07:00

28. - 29. 10. 2011 Vrútky, areál KZZ

 

V piatok, hneď po brigáde na cvičáku sme vyrazili vlakom z Košíc do Vrútok, kde sme mali prísť tesne pred 21-vou hodinou, no tesne pred Spišskou Novou Vsou nám bolo oznámené, že sa vykoľajil vlak a budeme stáť približne hodinu. Z hodiny sa nakoniec stali 2 a do Vrútok sme sa dostali o 23-tej hodine. Zo stanice sme už za tmy prišli na cvičák, kde nás čakal Roman. Postavili sme si stan k ostatným otužilým už spiacim LONGárom a nejakým MIDárom a pomaly sa uložili spať. Noc nebola až taká mrazivá ako som čakala, hoci mierny chlad som cítila, zato Nela bola taká vybavená, že jej bolo dokonca horko :-)

Síce som toho v noci veľa nenaspala, ráno o 6-tej sme už boli hore a pripravovali si vývavu na trasu. Vzápätí sme v skupinke LONGárov, MIDárov a MINIčkárov čakali na prezentáciu, po ktorej sme konečne o 8:01 vyštartovali na trasu.

Hoci ráno bolo chladné, pri šlapaní sme sa hneď zohriali. Hoci sme ledva ledva s fučaním vyšlapali podaktoré "kopčeky" trasa bola prekrásna a celú sme ju už raz absolvovali pred dvomi rokmi na nultom ročníku dogtrekku, čiže sme si príjemne zaspomínali a dokonca teraz mi prišla nejaká náročnejšia. Takisto chýbali chutné čučoriedky a príroda bola tentokrát plná farieb :-)

Smerom na Minčol ma začali chytať nepríjemné stavy a cestou z neho sa už žalúdok začal búriť... vtedy som veľmi pochybovala, či sa vôbec do cieľa dostaneme, dosť výrazne nás to spomalilo a dokonca niekoľkokrát dokonca zastavilo... Rozbehli sme sa až ďaleko ďaleko na modrej, ktorá viedla do Vrútok a keď sme konečne vyšli na betonku medzi domami, nakoplo nás to a zvesela sme začali šlapať do cieľa...

Do areálu KZZ sme sa vrátili okolo 14:30, kde už čakala vynikajúca kapustnica, koláče a môj žalúdok sa najviac potešil obyčajnému teplému čajíku :-))

Trochu sme si ešte posedeli spolu s ostatnými, zbalili stan, veci a pred 16:30 sme sa rozlúčili a vybrali na vláčik späť do Košíc o 17:07...

Nakoniec sme sa s časom 6:20 umiestnili na to všetko veľmi slušne, na 9-tom mieste :-))

 

Fotografie: nela-bichon.rajce.idnes.cz/Dogtrekking_Malou_Fatrou_28._-_29._10._2011/