Klubový pretek

22.05.2011 09:00

Košice 22. 05. 2011

 

Veľmi dlho som premýšľala nad tým, či ísť alebo neísť na tento pretek, pretože som mala z toho značné obavy, keďže moja orientácia na parkúre je taká aká je. Nakoniec som sa rozhodla, že si prídeme aspoň zabehnúť a zabaviť sa, nech to už dopadne akokoľvek.  Počas celého preteku vládla príjemná atmosféra, areál KK Anička ožil hudbou, altánkom, aparatúrou, mikrofónmi a samozrejme prekážkami. Prvý beh sme zabehli bez jediného zaváhania a bez chybičky, samozrejme Nela úplne dokonale a s časom 0:20:59 sme skončili druhé. Po nás začiatočníkoch si prvý beh odbehli pokročilí a pretekári. Po prestavaní parkúru na druhý beh sme opäť išli ako tretí tím v poradí. Opäť sme odbehli krásne no na absolútnej rovinke ma zmiatla skočka naboku a stratili sme pár stotín sekundy, možno aj pár sekúnd, no hneď som sa zorientovala a pokračovala do cieľa. Druhý beh sme odbehli s časom 0:29:38 opäť bez trestných bodov s umiestnením tentokrát ako prvé. Výsledný počet bodov bol 45 a nečakane sme obsadili 1. miesto v kategórii začiatočníci.

 

Video:  www.youtube.com/watch?v=RnFkOumD2v4

 

Beh

Č.

Kat.

VZ

Psovod

Klub

Pes

Plemeno

CH

ODM

čas

TB č.

TB

Post. r.

H

B

Por.

1.

3.

SA1

562

M. Ondrejková

KK Anička Košice

Nela

bichon

0

0

20:59

0

0

3.11

V

20

2.

2.

3.

SA1

562

M. Ondrejková

KK Anička Košice

Nela

bichon

0

0

29:38

0

0

2.80

V

25

1.